Bugy ekibi olarak, iş ve iletişim hedeflerinize uygun sosyal medya stratejileri geliştiriyor, profesyonel sosyal medya danışmanlığı ve yönetimi hizmeti sunuyoruz.
“2020 yılı Türkiye Sosyal Medya Platformları Kullanım Oranları”
Türkiye’de 54 milyon sosyal medya kullanıcısı var. 2019 yılında bu rakam 52 milyon, 2018 yılında ise 51 milyondu.
– Youtube %92
– Instagram %84
– Facebook %82
– Twitter %58
– Linkedin %30
– Pinterest %28
Rakamlar gerçeği söylüyor. Milyonlarca kişinin her gün saatlerce zaman geçirdiği sosyal medya, hemen her sektörde oldukça büyük etkiye sahip. Kullanıcı alışkanlıklarımızın günden güne değiştiğini düşünürsek bu değişimi yakalamak için yenilikleri takip eden markalar her dönemde akılda kalıcı olacaktır.
Sosyal medya süreçlerinin planlı bir şekilde yapılması markaların da uzun soluklu yaşamasını sağlarken hedef kitlesine ulaşmasını kolaylaştırır. Bugy Ekibi olarak uzman ekibimizle markalar için en doğru stratejileri belirliyoruz.
- Markanızın değerlendirilmesi, rakiplerinizin analiz edilmesi.
- Pazar incelemelerinin yapılması ve doğru sosyal medya platformlarının tespit edilmesi.
- İletişim dilinin belirlenmesi ve hashtag tespitlerinin yapılması.
- Reklam ve kampanya kurgularının değerlendirilmesi ve senaryoların üretilmesi.
- İçerik kurguları ve web sitesi ile entegre çalışmalar.
- Sektörel blogger, fenomen, instagramer’ların tespit edilmesi, irtibata geçilmesi.
- Paylaşım takviminin hazırlanması ve onaya gönderilmesi.
- Demografik tespitler ve reklam kurguları.
- Etkili paylaşımlar için özel grafik tasarım çalışmalarının gerçekleştirilmesi.
Markanızın prestijini arttırın! Markanızın dijital platformdaki yüzü olan web sitenizin tasarımından yazılımına tüm süreçlerini düzenliyoruz. Çünkü biliyoruz; dijital çağda yeni ofisiniz web siteniz.
Web siteleri; markaların var olması, hedef kitle ile iletişime geçmesi ve kendi reklamını yapabilmesi için olmazsa olmazlar arasında yer alıyor.
Rekabet gücünüzü artıran, markanızın yüzü olan web sitelerinde güncel trendleri yakalamak da oldukça önemli. Türkiye’de 54 milyon internet kullanıcısı var ve bunların 51 milyonu internete telefonlarından bağlanıyor. Yaptığımız web tasarımının mobil cihazlara uyarlanması, yeniliklere uyumlu olması kıymetli.
Biz Bugy olarak, işte tam bu noktada uzman ekibimizle ihtiyaçlarınıza yönelik çözümler üretiyoruz.
Nasıl Yaparız?
- Web sitesi arayüzü tasarımı.
- Front-end kodlama.
- İçeriğin oluşturulması veya mevcut içeriğin yayına uygun hale getirilmesi.
- Web sitesinin içerik yönetim yazılımıyla entegre çalışır hale getirilmesi.
- İçeriğin sisteme girilmesi.
- Yabancı dilde uygulanacaksa farklı dillerde tercümelerin temin edilmesi ve sisteme girilmesi.
- Yayın öncesi responsive uygulama, mobil uyumluluk, browser uyumluluğu ve kullanım testlerinin yapılması.
- Arama motoru performans ölçümlerinin sağlanması.
- Web sitesinin test yayınına alınması ve iş teslimi.
MARKANIZI CEPLERE TAŞIYIN
Markanızı ceplere taşıyoruz. İşiniz için hızlı ve kullanıcı dostu mobil uygulamalar geliştiriyoruz! Günümüzde oldukça popüler olan mobil uygulamaların markalar için de büyük önem taşıdığını biliyor ve mobil dünyada markanızın kimliğini oluşturmak için sizlere hizmetler sunuyoruz.
Geniş kullanıcı kitlelerine hitap etmek ve akıllı telefonların kullanımıyla değişen iletişim kanallarında kalıcı olmak için yerinizi alın!
KİTLELERE ULAŞIN
Markanızı kitlelere ulaştırmanın en etkili yolu reklam. Dijital dünyada markanızın varlığını sürekli tutabilmek için reklam yönetimi bir gereklilik. Geleneksel reklamcılık ve pazarlama yöntemlerinin yerini yavaş yavaş dijital pazarlamaya bıraktığı artık biliyoruz. Doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişilerle olmak. Bunu ancak doğru stratejiler üzerine oturtulmuş reklamlarla sağlayabilirsiniz. Bugy Ekibi olarak, markalarınız için oluşturduğumuz reklam yönetimi stratejileri ile yanınızdayız.
Her markanın stratejisi kendine özgü olmalıdır. Markalar kendilerini ifade ettikleri ölçüde var olurlar. Dijital marka yönetimi stratejisi oluşturulurken müşteri profili, marka değeri, etki alanı gibi farklı etkenlere dikkat edilmelidir. Oldukça hızlı ve dinamik olan dijital dünyada, markların varlığını ortaya koyması özel çalışmalar gerektirir.